Klienci indywidualni
Sprawdź ofertę specjalnie przygotowaną dla klientów indywidualnych
KREDYT BEZPIECZNA GOTÓWKA
KREDYT ODNAWIALNY W ROR
KREDYT EKOLOGICZNY
KREDYT CZYSTE POWIETRZE
KREDYT MÓJ DOM
UNIWERSALNY KREDYT HIPOTECZNY
BEZPIECZNY KREDYT MÓJ DOM
Ustawowe wakacje kredytowe
Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
POL - KONTO SENIOR
PODSTAWOWY RACHUNEK PŁATNICZY
POL - KONTO/ZYSK
PRZYDATNE INFORMACJE
LOKATY PROMOCYJNE
Extra Lokata III
Extra Lokatę III możesz założyć w placówkach Banku od 1.10.2023r.
Wystarczy, że posiadasz 1 000 zł i wybierzesz okres umowny lokaty, na jaki chcesz zdeponować swoje pieniądze. Oprocentowanie lokaty jest stałe, co oznacza, że przez cały zadeklarowany okres umowny utrzymania lokaty będzie ono niezmienne. W zależności od tego na jaki okres ulokujesz swoje pieniądze, oprocentowanie będzie wynosić:
Okres zdeponowania | % w skali roku |
---|---|
3 miesiące | 2,50 |
6 miesięcy | 3,50 |
12 miesięcy | 4,00 |
Lokata jest nieodnawialna, co oznacza, że zakończy się po zadeklarowanym przez Ciebie okresie umownym, czyli po 3, 6 lub 12 miesiącach.
Ty decydujesz jak mamy zadysponować Twoje środki po zakończeniu lokaty.
Jeśli wypłacisz pieniądze przed upływem okresu umownego utrzymania lokaty, nie naliczymy odsetek i wypłacimy jedynie sam kapitał.
LOKATY STANDARDOWE
- Minimalna kwota lokaty - 500 zł
- Możesz założyć lokatę na okres, który najbardziej Tobie odpowiada:
- 1 miesiąc
- 2 miesiące
- 3 miesiące
- 4 miesiące
- 6 miesięcy
- 12 miesięcy
- 24 miesiące lub dłużej
- Lokaty standardowe są odnawialne, co oznacza, że nie musisz pilnować terminu końca lokaty - po zakończeniu okresu umownego, lokata automatycznie odnowi się na kolejny taki sam okres
- Twoje pieniądze są bezpieczne - środki zgromadzone na lokatach są objęte systemem gwarantowania środków pieniężnych, zgodnie z ustawą o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym.
PRZYDATNE INFORMACJE
DO POBRANIA
INTERNET BANKING
APLIKACJA MOBILNA
Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę Twoich rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z Aplikacji mobilnej musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło) oraz włączoną w banku usługę Aplikacji mobilnej.
DZIĘKI APLIKACJI MOBILNEJ NASZ BANK ZYSKUJESZ:
- MOBILNOŚĆ - Aplikacja mobilna dostosowana jest do urządzeń przenośnych: smartfony, tablety
- DOSTĘPNOŚĆ usług banku z przenośnych urządzeń np. smartfonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas
- WYGODĘ - wygodna kontrola środków na rachunkach
- SATYSFAKCJĘ korzystania z usług banku
Pobierz aplikację mobilną na swoje urządzenie z systemem Android lub iOS
PRZYDATNE INFORMACJE
SMS BANKING
Za pośrednictwem usługi SMS Banking, możesz otrzymywać na Twój krajowy numer telefonu automatyczne powiadomienia SMS po zdarzeniu na rachunku Twojej Firmy (np. zmiana salda rachunku).
Usługa SMS Banking działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
MOJE ID/PROFIL ZAUFANY
Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).
Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-
Czym jest mojeID?
MojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację danych klienta za pomocą bankowości internetowej. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID można wygodnie korzystać z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.
MojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Możliwości oferowane przez mojeID?
- Potwierdzenie tożsamości
- Logowanie do istniejącego konta
- Autoryzacja operacji
Korzyści
- Łatwiejszy dostęp:
Proste rejestrowanie się i logowanie u dostawców usług.
- Bezpieczeństwo:
Poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.
- Użyteczność:
Korzystanie z większej liczby usług online lub dostępu do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.
- Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne:
W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.
Zastosowanie
- Usługi publiczne
Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
- e-Commerce
Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)
Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy
- Energetyka
Rejestracja wniosku/formularza
Przedłużenie umowy
Dostęp do portalu klienta
- Medycyna
Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych
Zakup leków przez internet
- Media
Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo
Opłacanie abonamentu
- Ubezpieczenia
Sprzedaż polisy przez internet
Odnowienie polisy (Direct)
mojeID w pytaniach i odpowiedziach
MojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.
Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.
Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.
Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.
Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.