Działalność rolnicza
Sprawdź ofertę specjalnie przygotowaną dla rolników
KREDYTY
GWARANCJE
RACHUNKI
BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA
PŁATNOŚCI MOBILNE
KARTY PŁATNICZE

Gwarancja FGR (Agro)
Podstawowe informacje:
- zakres gwarancji – do 80 proc. kwoty kredytu
- wysokość prowizji – 0 proc. kwoty gwarancji
- maksymalny okres gwarancji – kredyty obrotowe odnawialne: 39 miesięcy, kredyty obrotowe nieodnawialne: 51 miesięcy ( tylko udzielone na cele niezwiązane z inwestycją realizowaną ze wsparciem EFRROW),
- maksymalna kwota gwarancji – 5 mln zł (rolnik) lub 10 mln zł ( przetwórca)
- rodzaje pomocy publicznej – pomoc de minimis albo pomoc publiczna
- maksymalna kwota kredytu obrotowego – 200 tys. EUR (równowartość w złotych)
Dla kogo?
Z gwarancji FGR może skorzystać przedsiębiorca będący rolnikiem, przetwórcą produktów rolnych lub przetwórcą produktów nierolnych.
W jakim celu?
Gwarancja FGR może stanowić zabezpieczenie spłaty kredytów obrotowych odnawialnych i nieodnawialnych.
Dodatkowe formy pomocy wprowadzone przez BGK w związku ograniczaniem negatywnych skutków pandemii COVID-19:
· dla kredytów objętych gwarancją FGR, przeznaczonych na bieżące finansowanie działalności gospodarczej w okresie od 1 października 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. dopłata do oprocentowania obejmuje okres maksymalnie 24 miesięcy licząc od daty uruchomienia kredytu objętego gwarancją FGR w wysokości 7 punktów procentowych w skali roku. Przy czym odsetki płatne przez Kredytobiorcę nie mogą być większe niż 1% liczone na podstawie stawki WIBOR , obowiązującej na moment udzielenia gwarancji, z zastrzeżeniem możliwości zwiększenia oprocentowania płatnego przez Kredytobiorcę w przypadku wzrostu stawki WIBOR.
Więcej informacji na temat gwarancji FGR (AGRO) na stronie BGK
INTERNET BANKING
Bez wychodzenia z domu możesz zarządzać środkami finansowymi Twojego gospodarstwa rolnego poprzez Internet Banking – internetowy dostęp do konta.
Dla optymalizacji obsługi Internet Bankingu istnieje możliwość autoryzacji operacji finansowych na rachunku za pomocą kodów SMS lub autoryzacji mobilnej (poprzez Aplikację mobilną).
APLIKACJA MOBILNA
Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z Aplikacji mobilnej musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło) oraz włączoną w banku usługę Aplikacji mobilnej.
DZIĘKI APLIKACJI MOBILNEJ NASZ BANK ZYSKUJESZ:
- MOBILNOŚĆ - Aplikacja mobilna dostosowana jest do urządzeń przenośnych: smartfony, tablety
- DOSTĘPNOŚĆ usług banku z przenośnych urządzeń np. smartfonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas
- WYGODĘ - wygodna kontrola środków na rachunkach
- SATYSFAKCJĘ korzystania z usług banku
Pobierz aplikację mobilną na swoje urządzenie z systemem Android lub iOS
PRZYDATNE INFORMACJE
SMS BANKING
Za pośrednictwem usługi SMS Banking, możesz otrzymywać na Twój krajowy numer telefonu automatyczne powiadomienia SMS po zdarzeniu na rachunku Twojej Firmy (np. zmiana salda rachunku).
Usługa SMS Banking działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
