BLOKOWANIE BANKOWOŚCI

Przerwa konserwacyjna w dniu 2024-05-11

Data

Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 11.05.2024 od godziny 01:00:00 do godziny 05:00:00, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon (BLIK MP2P). Usługa BLIK będzie dostępna.


Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 06.04.2024 od godziny 6:00:00 do godziny 23:59:59, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon (BLIK MP2P). Usługa BLIK będzie dostępna.


W dniu 02 kwietnia br. między godziną 20:00 a 21:00 wystąpi krótka przerwy (10 min) w dostępie do usługi Internet Banking  i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi po stronie Banku.


W związku z pracami technicznymi po stronie KIR informujemy, że planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników. Nie będzie również dostępna usługa przelew na telefon ( BLIK MP2P):

04:30:00niedostępność usługi Express Elixir (BLIK P2P) w dniu 23.03.2024 od godziny 08:00:00 do godziny 12:00:00 niedostępność usługi Express Elixir (BLIK P2P) w dniu 21.04.2024 od godziny 00:30:00 do godziny 04:30:00


Szanowni Państwo!

Wieczorem 20 marca br. między godziną 21:00 a 22:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi internet banking  i aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi po stronie Banku.


Szanowni Państwo!

W nocy 13 marca br. między godziną 21:00 a 22:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking  i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi po stronie Banku.


Szanowni Państwo z uwagi na prace serwisowe w Banku BPS w okresie 24.02.2024 od godziny 19:00 do 25.02.2024 do 02:00 nie będą działały następujące usługi:

  • transakcje BLIK z kodem T6;
  • przelewy na telefon MP2P ( blik na telefon)
  • możliwa przerwa w działaniu aplikacji mobilnej 1godzina (20:00-21:00

Szanowni Państwo!

W nocy z 21 na 22 lutego br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking  i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi po stronie operatora.


Niedostępność usługi Express Elixir, BLIK P2P w dniu 25.11.2023r.

Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 25.11.2023 (sobota) od godziny 00:00:00 do godziny 23:59:00, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to w szczególności komunikatów BLIK P2P.


W dniu 2023-11-16 w godzinach 21:00-22:00 nasze systemy bankowości internetowej i mobilnej będą niedostępne w powodu nieplanowanej przerwy konserwacyjnej.


Szanowni Państwo, W związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku BPS S.A. w dniu 28.10.2023 od godziny 06:00 do godziny 23:59, system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów BLIK P2P (Przelew BLIK na telefon)


Szanowni Państwo, W związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 8.10.2023 od godziny 00:30:00 do godziny 06:00:00, system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów BLIK P2P.


Szanowni Państwo, W związku z planowanymi pracami w infrastrukturze Banku, w dniu 23.09.2023 od godziny 00:00:00 do godziny 23:59.00, system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów BLIK P2P.

Szanowni Państwo, W związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie KIR, w dniu 24.09.2023 od godziny 00:30:00 do godziny 04:30:00, system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów BLIK P2P.


W związku przerwą techniczną w dniu 2023-09-19 w godzinach 21:00 – 22:00, system Internet Banking , aplikacja mobilna nie będą dostępne.


Niedostępność usługi Express Elixir , BLIK P2P w dniu 28.05.2023

Uprzejmie informujemy, że w dniu 28 maja 2023r. od godziny 00:30 do godziny 03:30 KIR zaplanował przerwę techniczną. W tym czasie system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane, w tym transakcje na telefon (BLIK P2P).


W dniu 2023-04-27 mogą występować krótkotrwałe przerwy w dostępie do IB i aplikacji mobilnej.


W związku z nieplanowaną przerwą techniczną w dniu 2023-04-04 od godziny 20:00 do godziny 20:30, system Internet Banking i aplikacja mobilna nie będą dostępne.

Inne
aktualności