Przerwy konserwacyjna 2024-12-27
Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 2024-12-27 od godziny 20:00 do godziny 21:00, wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej.
Przerwy w działaniu BLIK P2P, Express ELIXIR 2024-12-12
Szanowni Państwo, w dniu 18.12.2024 od godz. 22:00 do godz. 24:00 Bank BPS planuje prace modernizacyjne w zakresie systemów informatycznych. Usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon (BLIK MP2P).
Przerwy w działaniu BLIK P2P, Express ELIXIR 2024-12-12
Dzień dobry,
w związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych w infrastrukturze informatycznej, informujemy, że w dniu 12.12.2024, w godzinach 20:00-20:45 wystąpią przerwy w logowaniu do aplikacji mobilnej oraz IB ponadto od 22:00 do 23:00 usługi BLIK oraz mojeID będą niedostępne.
Przerwy w działaniu BLIK P2P, Express ELIXIR
2024-11-26 22:00 – 23:00
2024-11-29 23:00 – 2:00 (2024-11-30)
Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 2024-11-18 od godziny 22:25 do godziny 24:00, wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej.
Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 2024-11-15 od godziny 20:00 do godziny 22:00, wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej.
Szanowni Państwo, w dniach 05.10.2024 od godziny 20:00 do godziny 12:00:00 w dniu 06.10.2024 dostawca Banku planuje prace serwisowe w zakresie systemów informatycznych. Usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon (BLIK MP2P).
Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 2024-09-11 od godziny 16:20 do godziny 18:00, wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej.
Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 2024-07-25 od godziny 16:20 do godziny 20:00, wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi po stronie Banku.
Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 2024-07-25 od godziny 16:20 do godziny 20:00, wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi po stronie Banku.
Szanowni Państwo, w dniach 21 czerwca od godziny 17:00 do 24 czerwca do godziny 6:00 Bank BPS planuje prace wdrożeniowe w zakresie systemów informatycznych. Z uwagi na szeroki zakres prac, dostęp do usługi Express Elixir dla Banków Spółdzielczych będzie ograniczony. Usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon (BLIK MP2P).
Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 2024-05-28 od godziny 20:30:00 do godziny 21:00:00, wystąpią krótkie przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi po stronie Banku.
Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 11.05.2024 od godziny 01:00:00 do godziny 05:00:00, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon (BLIK MP2P). Usługa BLIK będzie dostępna.
Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 06.04.2024 od godziny 6:00:00 do godziny 23:59:59, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon (BLIK MP2P). Usługa BLIK będzie dostępna.
W dniu 02 kwietnia br. między godziną 20:00 a 21:00 wystąpi krótka przerwy (10 min) w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi po stronie Banku.
W związku z pracami technicznymi po stronie KIR informujemy, że planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników. Nie będzie również dostępna usługa przelew na telefon ( BLIK MP2P):
04:30:00niedostępność usługi Express Elixir (BLIK P2P) w dniu 23.03.2024 od godziny 08:00:00 do godziny 12:00:00 niedostępność usługi Express Elixir (BLIK P2P) w dniu 21.04.2024 od godziny 00:30:00 do godziny 04:30:00
Szanowni Państwo!
Wieczorem 20 marca br. między godziną 21:00 a 22:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi internet banking i aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi po stronie Banku.
Szanowni Państwo!
W nocy 13 marca br. między godziną 21:00 a 22:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi po stronie Banku.
Szanowni Państwo z uwagi na prace serwisowe w Banku BPS w okresie 24.02.2024 od godziny 19:00 do 25.02.2024 do 02:00 nie będą działały następujące usługi:
- transakcje BLIK z kodem T6;
- przelewy na telefon MP2P ( blik na telefon)
- możliwa przerwa w działaniu aplikacji mobilnej 1godzina (20:00-21:00
Szanowni Państwo!
W nocy z 21 na 22 lutego br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi po stronie operatora.
Niedostępność usługi Express Elixir, BLIK P2P w dniu 25.11.2023r.
Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 25.11.2023 (sobota) od godziny 00:00:00 do godziny 23:59:00, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to w szczególności komunikatów BLIK P2P.
W dniu 2023-11-16 w godzinach 21:00-22:00 nasze systemy bankowości internetowej i mobilnej będą niedostępne w powodu nieplanowanej przerwy konserwacyjnej.
Szanowni Państwo, W związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku BPS S.A. w dniu 28.10.2023 od godziny 06:00 do godziny 23:59, system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów BLIK P2P (Przelew BLIK na telefon)
Szanowni Państwo, W związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 8.10.2023 od godziny 00:30:00 do godziny 06:00:00, system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów BLIK P2P.
Szanowni Państwo, W związku z planowanymi pracami w infrastrukturze Banku, w dniu 23.09.2023 od godziny 00:00:00 do godziny 23:59.00, system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów BLIK P2P.
Szanowni Państwo, W związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie KIR, w dniu 24.09.2023 od godziny 00:30:00 do godziny 04:30:00, system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów BLIK P2P.
W związku przerwą techniczną w dniu 2023-09-19 w godzinach 21:00 – 22:00, system Internet Banking , aplikacja mobilna nie będą dostępne.
Niedostępność usługi Express Elixir , BLIK P2P w dniu 28.05.2023
Uprzejmie informujemy, że w dniu 28 maja 2023r. od godziny 00:30 do godziny 03:30 KIR zaplanował przerwę techniczną. W tym czasie system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane, w tym transakcje na telefon (BLIK P2P).
W dniu 2023-04-27 mogą występować krótkotrwałe przerwy w dostępie do IB i aplikacji mobilnej.
W związku z nieplanowaną przerwą techniczną w dniu 2023-04-04 od godziny 20:00 do godziny 20:30, system Internet Banking i aplikacja mobilna nie będą dostępne.